dinsdag 19 juni 2012

crashed

Vorige week, tijdens een fietsvakantie in de Franse Alpen in de buurt van Morzine ben ik in een afdaling gevallen.

In een onoverzichtelijke bocht, welke ik op rustige snelheid nam, kwam me plotseling een auto te gemoed. De weg was smal maar we zaten beide op onze eigen helft. Toch schrok ik en in een reflex kneep ik de achterrem in, te hard. Het achterwiel brak uit en ik viel.

Ik klapte in 1 keer op het asfalt, ben dus niet door gegleden. Maar door die smak heb ik wel van alles gebroken. Oa. 9 ribben, rechter schouderblad, linker ellepijp, 3 wervels geschuurd en een klaplong opgelopen.

Inmiddels lig ik in Alkmaar in het ziekenhuis, begint alles een beetje te helen  en kan ik me weer wat bewegen.

Een volledig verslag zal later nog volgen op mijn blog

peter@jeutje.nl

8 opmerkingen:

Benno zei

hi p

kan je alweer typen dan? ben zelf grieperig en verkouden weet nog niet of ik de tijdrit ga rijden... Baal daar wel van maar niks gebroken mag niet zeueren hihi

Ronald van Schaik zei

Pfffff..... Sterkte man!

Anoniem zei

Sterkte Peter

Groeten Steffan

Marcel zei

Dat je hier ook alweer aan denk. Goed man!

Sylvia Gul zei

Hoi Peter,
ik hoorde het slechte nieuws van Wim van westerop. Wat een elende man, dat is balen. Ik hoop dat je niet al teveel pijn hebt en dat herstel spoedig zal verlopen.

groetjes Sylvia Gul

Raymond zei

Hoi Peter,

Ook maar ff een berichtje via dit medium. Sterkte man.

Gr Raymond

p.s Rene gaat ook niet mee naar Luxumburg
Word zo een klein groepje

rosevdh69 zei

Sterkte Peter, balen dat het je is overkomen ... we zijn als fietsers eigenlijk overal kwetsbaar.

Johan Barelds zei

Pffftt...sodeknetter! Dat is geen sinecure. Beterschap man. p.s. Had jij ook de vraag op mijn blog gesteld over de rollenbank?