zaterdag 21 juli 2012

Waarom ?

Waarom? Dat vraag ik me al bijna 6 weken af. Eerst in het ziekenhuisbed en later op mijn veldbedje voor de tv. Waarom ik, waarom breek ik bijna al mijn ribben, waarom gebeurt mij dit?

Volgens een goede vriendin van me gebeurt er niets in het leven zomaar. Bestaat toeval niet en hebben alle gebeurtenissen een reden al zie je die niet gelijk. Stel je wordt ontslagen, dan is dat heel vervelend op dat moment maar op het moment dat je weer een nieuwe uitdagende baan gevonden hebt blijkt dat dit net de switch was die je nodig had om je leven weer wat meer diep gang te geven.

Ok, dat kan zo zijn, maar wat is dan de reden dat ik in de Alpen afdaling val en oa. bijna al mijn ribben breek en een klaplong oploop? Mag ik dan niet fietsen? Moet ik iets anders zoeken? Ik fiets bijna mijn hele leven al. BMX, mountainbike, racefiets, bijna alles al gedaan of doe ik nog steeds. Mag het niet meer? Wat moet ik dan? Komt er vanzelf iets op mijn pad? Moet ik bewust op zoek?

En waarom? Wat moet ik leren van dit ongeluk? Nu 6 weken later met nog steeds pijn in mijn lijf. Ik kan amper 30 minuten op een spinfiets blijven zitten. Longen die protesteren. Waarom?

Wie kan het me vertellen?

1 opmerking:

Marcel zei

Geduld is een schone zaak.
Het komt allemaal weer goed.