zaterdag 4 februari 2012

Spinners in de mist

Vanmorgen eerst de koude (-16 hier) getrotseerd en dochter lief naar de ijsbaan gebracht, even wat foto’s geschoten en toen terug naar de warme kachel.

Liever was ik gelijk op de ATB gesprongen en het duin in gecrossed. Schitterend nu met de rijp op de bomen en de sneeuw op de grond, maar helaas ging dat niet. Zoon R. wil niet alleen thuis blijven, en mee fietsen zag ie niet zitten. :-(

Nadat L. terug was van de schaatstraining ben ik snel naar de sportschool gerapt voor een uurtje spinnen. Volgende week ben ik de hele week in de hoge bergen dus kan er niet worden gefietst vandaar dat ik vanmorgen maar een extra uurtje ingelast had.

In de sportschool was het lekker rustig, plek zat, maar toch gezellig. Drill-instructor Rob had weer een “gouwe ouwe” in de cd speler gegooid en moedige ons aan om vooral stevig door te fietsen. Want ondanks onze inspanning zag je wolkjes als je uit ademde. En was het erg mistig binnen. ??

Geeft niet, koud heb ik het niet gehad.

Geen opmerkingen: