vrijdag 30 december 2011

Gillende keukenmeid

Tijdens deze dagen voor oudjaar kan je natuurlijk geknal en gillende keukenmeiden verwachten. Sommige mensen kunnen nu eenmaal niet wachten met afsteken.
Maar dat er ook gillende keukenmeiden in de bossen van Schoorl te horen zouden zijn had ik niet verwacht.

Toegegeven, Schoorl is een lastig rondje, zeker als je voor de derde keer op een ATB zit, maar om nu zo hard te gillen….
;-)
En alles ging goed hoor, op een klein boomstronkje na. Maar die stond dan ook verdekt opgesteld. Zelfs ik tik hem nog wel eens aan, als ik die bocht door draai. (ik ga dan enkel iets harder).

Wederom een zeer gezellige ochtend gehad, maar volgende keer toch maar weer naar Bakkum?

Ik ga morgen nog even het strand op. Even voelen wat het zeezand doet onder de banden, zodat ik er fysiek klaar voor ben. Voor de strandrace van 7 januari.

ATB + 17 km

Geen opmerkingen: