zondag 8 april 2012

Paas best.

Nou eigenlijk ging het vanmorgen niet zo best. Nadat alle verstopte eieren gevonden waren en het oppeuzelen begonnen was kon ik de deur uit slippen voor een rondje op de MTB door duin.

Maar zoals gezegd ging het niet zo best. De benen voelde zwaar en ik had het gevoel dat ook de fiets niet optimaal functioneerde. Ik ben onderweg wel vier maal afgestapt om te voelen of het achterwiel wel vrij kon draaien zonder dat de remmen aansleepten. En na het achterwiel er uiteindelijk opnieuw ingezet te hebben liep het even beter. AL ergerde ik me ook aan de droog lopende ketting. Maar als ik op de teller keek reed ik toch dik 28 km/uur over de onverharde paden. Hmm, zal wel tussen de oren gezeten hebben.

Vandaag maar eens een andere route gevolgd. Eerst de oranje route richting Johanna's Hof, daar de Zeeweg overgestoken en de duinen van Bakkum en Egmond eens verkend. Ook hier een paar leuke single tracks ontdekt. Ongetwijfeld wel eens eerder met Leo en Theo geweest maar toch herkende ik weinig.

Uiteindelijk via het laatste stukje van de oranje route weer terug naar Castricum gefietst om netjes om half elf van de verharde paden af te zijn. Snel terug naar de paaseieren ;-)

ATB + 37km

Geen opmerkingen: