zondag 10 januari 2010

Kortebaan Uitgeest

Geen gefiets voor mij vandaag. Vanmorgen brak eindelijk de voor zaterdag voorspelde “sneeuwstorm” los, de storm waar EPE en de halve van Egmond voor afgelast werden. Althans zo klonk het vanuit mijn lekkere warme bedje vanmorgen. Reden genoeg om me nog eens om te draaien.
Van diverse bikkers hoorde ik dat het vooral in duin wel mee viel met die storm. Helaas.
Om toch aan de dagelijkse 30 minuten beweging te komen ben ik met Lotte mee gegaan naar de ijsbaan van Uitgeest. Daar zouden later die middag de Kortebaanwedstrijden gehouden worden. Ik werd diverse malen gevraagd of ik ook mee zou doen, maar mijn gekrabbel rechtvaardigt geen plaatsje op de inschrijflijst. Daar staan enkel echte schaatser op.
De kortebaan van Uitgeest werd overigens gewonnen door Nancy Molenaar bij de dames en Thijmen Hupkens bij de heren.
Na een uurtje krabbelen was ik eigenlijk wel klaar met schaatsen. “Het fietsen gaat je beter af, Peter” kreeg ik te horen van omstanders die me langs zagen komen.
Volgende week maar weer op de ATB het bos in.

1 opmerking:

Alfons zei


January 10, 2010 at 6:55 pm (Edit)

Hoi Peter,

Ja schaatsen valt niet mee. Ik ben vanmorgen nog 2 1/2 uur op de MTB bezig geweest. Lekker hoor. Blog is nu al veel beter hoor. Check hem maar eens: http://bikermanfons.blogspot.com/

Reply



Martin

January 11, 2010 at 9:05 pm (Edit)

‘t was natuurlijk ook heerlijk om te schaatsen. Ennuh……ik ben juist beter gaan schaatsen sinds ik veel fiets.