woensdag 7 maart 2012

Trappen naar baas.

Gisteren was de laatste dag dat ik trappend naar de baas kon, althans naar locatie Donauweg. De directie heeft besloten dat het pand dicht moet en wij zijn gedwongen minimaal 20 km extra af te leggen om achter ons bureau plaats te kunnen nemen. Natuurlijk is Amsterdam Zuid Oost ook met de fiets te bereiken maar kost me wel minimaal 45 minuten extra. Ook zal ik nog even moeten uitvinden wat de slimste route is. Dwars door de stad gaat hem zeker niet worden. Wordt denk ik via Zaandam, Amsterdam Noord, Schellingwouderbrug, Diemen en dan zo naar Zuid Oost. Nog even googlen. Of heeft iemand een .GPX route voor me?

Maar gister nog even kunnen genieten van het tochtje van en naar Sloterdijk. Lekker uit waaien op de pont en terug achter een snorfiets de teller op de 40 zetten.

Bedankt en wie weet trap ik toch nog vaker naar de baas.

race + 44 km

Geen opmerkingen: