dinsdag 12 maart 2013

New Wheels

Vriendin J. heeft zaterdag na een paar uur twijfelen en dralen toch een nieuwe full-suspension mountainbike gekocht. De oranje Gary Fisher waar ze tot nu toe op reed kan terug naar haar vriendin. Bedankt.

Maar als je denk dat ze zondag gelijk haar grijze Rocky Mountain aan een uitgebreide testrit zou onderwerpen, dan heb je het mis. Die paar kilometer asfalt om hem aan haar ouders te showen tellen natuurlijk niet. Modder, prut, kuilen en heuvels, daar moeten die noppen door heen. Volgend weekend dan maar J, eens flink testen op een MTB route bijvoorbeeld op Lage Vuursche of in Leersum.

Zelf heb ik zondagochtend ook de koude getrotseerd. Ik wilde proberen om mijn Strava PR’s op Schoorl eens aan te scherpen. De snelheid van vorige week op de eerste afdaling haalde ik niet, maar zette wel diverse andere PR’s. Waaronder de 16e tijd overall over het afgekorte parkoers.

Niet slecht dus. Het deed wel pijn in de benen, dus in het 2e rondje dat ik gelijk (zonder pauze) achter de eerste plakte geen nieuwe medailles.

In de 3e ronde ben ik halverwege van de officiƫle route afgeweken. Even de doorsteek naar de PWN duinen geprobeerd. Ook mooi fietsen daar.

Terug op het parkoers het laatste stuk klimmen naar de Nok. Volle bak omhoog zat er niet meer in. Remmen los naar beneden lukte nog wel. :-)

MTB + 30 km

het rondje: klik

Geen opmerkingen: