zondag 27 maart 2011

tegen en met de klok

Dit weekend stond in het teken van de klok. Vannacht moesten we de klok verzetten, ik heb nog pijn in mijn rug. :-)

En vanmorgen reed ik een rondje tegen de klok. En ik heb gewonnen!
Op het ATB circuit van Schoorl was ik sneller. Yes, m’n pr. staat nu op 38:18.
Onderweg werd ik zelfs nog ingehaald. Jeetje wat ging die gozer hard. Ik probeerde nog aan te pikken. In de afdaling lukte dat wel, want dat was niet z’n sterkste kant, maar op het vlakke spoot hij weg. Hoe snel zal hij een rondje afleggen? Onder de 35 minuten schat ik.

Het circuit wordt al droger en muller, en het is nog niet eens zomer. Dat wordt wat. Gelukkig pleegt men nog wel onderhoud al begreep ik dat Staatsbosbeheer hier mee moet stoppen. De geldkraan wordt dichtgedraaid. Om het circuit toch berijdbaar te houden is er een stichting opgericht die met financiele steun het onderhoud nu wil gaan uit voeren. Meer hier over kun je lezen op MTB-noordwest9.nl
Ik heb al gedoneerd, want ik wil op Schoorl nog wel eens onder de 38 minuten kunnen klokken.

Zie hier het resultaat op SportyPal.com Alleen het laatste stukje ontbreekt. Waarom? Geen idee.

ATB + 32 km
1167

1 opmerking:

Marcel zei

accu leeg??