dinsdag 27 april 2010

Hij komt, hij komt

SintNiet Sinterklaas, die komt maar 1 maal per jaar. (wat een grote zak zal ie hebben) Nee, ik heb het over mijn nieuwe fiets.
Gisteren ontving ik een sms-je via de importeur dat mijn nieuwe fiets vandaag naar de fietsenmaker gestuurd wordt. Hopelijk heb ik hem nog voor zaterdag, maar met Koninginnedag op vrijdag zal dat helaas niet lukken vrees ik. Dan toch maar de Shimano Fiets Challenge op mijn oude fiets. Daar ben ik aan gewend, zo’n nieuwe vergt allerlei afstellingen en gewenning (hou ik me zelf maar voor).

Vanmorgen nog maar even het duin in gedoken op de ATB. Tien over half negen reed ik het duingebied in om er om half elf weer uit te komen.
Eerst 1x de oranje route gereden en daarna gewoon wat willekeurige paadjes genomen. En alles onverhard natuurlijk. Rond Wijk aan Zee kwam ik ook weer oranje pijlen tegen. Dit is een andere oranje route dan die van Heemskerk/Castricum. En ook hier ging het over de mooiste paden en klimmetjes. Helaas ging de route achter Heliomare verder op een stuk waar geen fietsers mogen komen. Uiteraard ben ik gestopt en omgedraaid. Jammer, want ook dit was een leuk rondje.
Nog even wat onverharde paden gepakt en toen terug naar huis.
Net op tijd om even in te bellen op de tele-conference waarin mijn baas vertelde wie zijn opvolger wordt. Een Kazach, dus kunnen we het mooi over Astana en Vinokourov hebben.

ATB + 47 = 415 km
7424

Geen opmerkingen: