dinsdag 20 april 2010

Geen sleutel

Vanmorgen maar weer eens de atb gepakt om toch ook nog wat mountainbike kilometers te maken voor de Shimano Fiets Challenge van 1 mei. Die staat te boek als "de zwaarste" dus daar moet je wel op voorbereidt zijn.

Nadat ik de kids bij school afgezet had fietste ik met een stevige tegenwind naar het duin voor 2 rondjes over de oranje route. Je merkte al dat het een week niet geregent heeft want de paden werden al mul. Goed sturend kom je er wel door heen maar het is al flink droog.

Na de oranje rondjes nog een toetje, de groene route. Die is maar 4 km. En daarna nog even op het middenblad teggen een steil heuveltje zitten spelen. Vorige keer trapte ik de ketting over de tandjes maar nu met een nieuw voorblad gebeurde dat niet meer. Goedgekeurd, ook de fiets is dus Shimano Fiets Challenge proof.

Toen naar huis, maar daar wachte mij een verrassing. Annet is voor een boodschap naar de stad en mijn sleutels liggen binnen. Mnnn. Niet handig! Gelukkig schijnt de zon en kan ik mobiel bloggen want anders.....

Atb + 44 km = 364 km
7373

Geen opmerkingen: