maandag 26 september 2011

onder de 38 minuten.

Het is me gelukt, een rondje op de ATB baan van Schoorl onder de 38 minuten af te leggen. Weliswaar 1 seconde onder de 38 minuten maar wel 33 sec. sneller dan mijn oude record van vorig jaar. 37:59 !!

En als er minder van die “pannekoeken” op de baan hadden gereden was de tijd zeker nog scherper geweest. Ok, was ik eerder uit bed geklommen en vroeger op het zadel gezeten dan had ik minder last van de drukte op het circuit gehad. Zondagochtend is en blijft spitsuur op het mountainbike circuit.

Gelukkig gaan de meeste snel aan de kant als ik aan kom stormen maar op sommige plekken kan je gewoon niet inhalen. Het einde van de recordrace is dus nog niet in zicht.

Tijdens mijn 2e rondje was het nog drukker geworden. Maar met wat inhaal acties kwam ik toch met 38:46 op de klok uit de kuil bij de Nok, de “officiĆ«le” finish.

Volgende week beginnen de wedstrijden op de ATB weer. Ik ben in vorm, hopelijk is dat om te zetten in een hoge klassering…

Geen opmerkingen: