donderdag 14 juli 2011

buitje voor het stof

Vanwege het slecht weer had trainer Leo de tijdrit en de training voor afgelopen avond al afgelast. Maar toen ik gisteravond om 7 uur uit het raam keek was het droog. Dus trok ik de stoute/fiets schoenen aan en sprong op de Red Bull voor een rondje om het meer.

Maar had ik op buienradar gekeken dan had ik geweten dat ik het niet droog zou houden. Met de regenjas in de achterzak en de overschoentjes over de schoenen begon ik mijn rondje met het idee dat ik altijd af kon steken als het weer wat minder zou worden.

Langs het kanaal, bijna bij Alkmaar zag ik nog een gek op een racefiets. Toen ik hem ingelopen had bleek het clubgenoot René van G. te zijn die ook even wilde trappen na een dagje werken. Samen reden we een klein rondje om het meer maar hielden het helaas niet droog.

Leo had het toch bij het rechte eind om de training en tijdrit af te lassen. De tijdrit over 500 en 1500 meter is nu volgende week, tenminste als het weer het toelaat ;-)

Race + 36 km

Geen opmerkingen: