zondag 29 augustus 2010

’t Zit er aan te komen…

.. dat pr op de “nieuwe” fiets. Met het weer van afgelopen week ligt het mountainbike parkoers in Schoorl er perfect bij. Prima ondergrond om je pr aan flenters te rijden.
Vanmorgen was het niet erg druk, ja want wie gaat er nou mountainbiken als de regen en onweersbuien elkaar af lossen?
In het bos, tussen de bomen, was het verrassend goed te doen. Het druppelt wel wat, maar van het zweten wordt je ook nat. Veel verschil voelde ik eigenlijk niet. Omdat de baan nu lekker hard was en de banden optimaal grip hadden kon ik flink de sokken er in houden.
Ook de afdaling van de nok ging nu goed. Gewoon wat links houden, niets aan de hand. Ik snapte eigenlijk niet waarom ik over de stronkjes gestruikeld was. Maar zo is het vaak bij onschuldige valpartijtjes. Waarom?
Na het afraffelen van de 1e ronde stond de klok op 40:04. Dus nog 6 seconden zien te winnen op een rondje. Moet kunnen lukken.
Het 2e rondje liep ook lekker. Geen pr tijden, daar had ik de benen in de 1e ronde al te veel voor afgemat. Maar met 40:45 op de klok bij de finish was ik ook niet ontevreden.
Misschien dinsdag nog een poging wagen.

Atb + 32
323

Geen opmerkingen: