dinsdag 31 augustus 2010

P.R. !! 38:46

Alle opgekropte woede en emotie heb ik vanmiddag laten gaan. Niet op de bank bij de shrink maar op de pendalen.

En wauw wat ging het lekker, verstand op nul en rammen.

Het atb-parkoers in Schoorl lag er nog perfect bij. Inmiddels wel iets droger dan afgelopen zondag, maar toen stond ook de grote beregenings installatie aan op interval. Op het steile klimmetje na de eerste lange afdaling lag nu houtsnippers waardoor ik vandaag niet van de fiets af moest. Ook dat scheelt weer tijd.

Maar de verbazing was groot toen ik na de afdaling van de Nok, door de kuil m’n stopwatch op stop zetten. Onderweg had ik al even gespiekt en gezien dat er een goede tijd in het verschiet lag. Maar 38:46 !! ik moest 2x kijken voordat ik het kon geloven. Wat een verbetering. Een dikke minuut van m’n oude record uit 2005 van 39:58.

Ook de tweede ronde liep lekker. De benen hadden al een topprestatie geleverd maar een goede 2e ronde zat er nog wel in.

Net boven het oude record stond de klok na de 2e ronde stil op 40:01. Pfff.

Ik kan het dus nog wel!

Atb + 34 km
357

2 opmerkingen:

Martin zei

Mooie tijd. Ik vrees dat ik je in de rabotop weer moet laten gaan. :-(

Gert zei

Met de conditie zit het dus helemaal goed Peter!!

Hoewel het fietsen met een 'fully' misschien ook een paar extra seconden oplevert?